בן גביר: "מי שנשמע לרבותיו – שיצביע לפי הוראתם"

    אייל ראובן 1 Comment on בן גביר: "מי שנשמע לרבותיו – שיצביע לפי הוראתם"

    חה"כ איתמר בן גביר במהדורת סוף השבוע: "אני מאוד לא אהבתי את מה שהתפרסם הבוקר. אמרנו שאנחנו באים למשא ומתן ואין תדרוכים. לא מנהלים מו"מ ככה. צריך לעשות את זה בשקט ובלי לרוץ לתקשורת"

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    21:58
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on עקב ביטול ההילולא: הצדיק מטבריה יקיים הדלקה מיוחדת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי), והתייחס ליוקר המחיה. "יוקר המחיה זה אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו חייבים לטפל בו כשנחזור לשלטון. לא חכמה לספר סיפורים עכשיו בתקשורת. קודם כל ה-53 מיליארד לרע"מ זה הרבה כסף שאפשר לפרנס בהם המון אנשים".  

    הוא התייחס לפרסומים בנושא המו"מ בינו לסמוטריץ': "אני מאוד לא אהבתי את מה שהתפרסם הבוקר. אמרנו שאנחנו באים למשא ומתן ואין תדרוכים. לא מנהלים מו"מ ככה. צריך לעשות את זה בשקט ובלי לרוץ לתקשורת".

    לדבריו "בכל הסקרים היום וגם בשטח אנחנו יודעים בדיוק מה הכוח של עוצמה יהודית ולמרות זאת אני רוצה לרוץ ביחד כי האחדות היא חשובה. האסטרטגים שלי תופסים את הראש. אין פוליטיקאי שלא היה בא אחרי סקרים כאלה ואומר אני רוצה את הראשות. אני אמרתי עוד לפני המשא ומתן שאני מוותר על הראשות. מה שהכי חשוב זה לנסות להגיע לאחדות. אנחנו יכולים לשלוח את השמאל מהשלטון וזה בעיני הרבה יותר חשוב. לכן הסכמתי לוותר".

    ביחס למשא ומתן, אמר: "ככל שזה תלוי בי אפשר לסיים את זה עד שבת".

    לסיום, אמר בן גביר: "מי שמצביע לפי דעת רבותיו שיעשה את זה. אבל אלה שממילא לא מצביעים למפלגות החרדיות אני רוצה שהבית שלהם יהיה אצלנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות